- Totaal aantal beoordelingen 955 Geef uw mening
- Totaal score 9,0
- Aangeraden door klanten afgelopen 12 maanden 100% afgelopen 12 maanden
2 weken geleden een auto gekocht bij garage jelsma, toen ik thuis kwam bleek ik een lekke band te hebben ze waren bij mij in de straat bezig met timmerwerkzaamheden en er zat een schroef in. Maar omdat ik savonds naar een verjaardag moest pleegde ik een telefoontje naar garage jelsma ze stuurde meteen iemand langs die de band meenam om te repareren en binnen een uur zat die er weer onder zodat ik savonds zonder problemen naar de verjaardag kon! En het mooiste was dat dit kosteloos gedaan werd! Natuurlijk heb ik de week erna een bosje bloemen langs gebracht voor de moeite.
15-05-2012Vier weken geleden een \"nieuwe\" Saab Cabrio uit 2006 aangeschaft bij de firma Jelsma. Na harde maar leuke onderhandelingen met de correcte verkoper Jan-Maarten was de deal snel beklonken. Helaas bleek op koninginnedag de kap niet te openen. Eerste mooie cabrio-dag, maar helaas met dichte kap. De volgende dag gelijk naar Rozendaal gereden. Ik kon de auto laten staan en kreeg een leenauto mee. Om 4 uur dezelfde dag telefoon dat er een klein onderdeeltje kapot was en dat ik de auto weer op kon halen. Na een kop koffie en welgemeende excuses weer op huis aangegaan. Tot nu toe vaak de kap getest en het werkt perfect. Kortom een plezierige ervaring met een fijne dorpsgarage.
14-05-2012N.a.v. mijn onderstaande bericht. De volgende dag werd ik gebeld door Patrick Jelsma. Excuses werden gemaakt en de auto werd alsnog aangeboden tegen de oorspronkelijke verkoopprijs van € 2.999. Ik was echter al voorzien van een andere auto. Patrick wenste mij veel succes met de aankoop en nodigde mij uit om een kop koffie te komen drinken als ik in de buurt was. Vond het netjes dat er gereageerd werd.
13-04-2012Zag op AutoScout24 een advertentie van dit bedrijf die mij aansprak. Het ging om occasion Chevrolet Kalos 1.2 72pk 5d Spirit Airco. De prijs werd geadverteerd voor € 2.999, exclusief afleveringskosten. Op zaterdag gebeld of de auto er nog was. Werd bevestigd dus in de auto gesprongen. 110 km verderop kwamen we bij Jelsma erachter dat de auto ineens € 3.345 excl. afl. kosten was. Heb nog gezegd dat ik er een print van bij me had maar het werd afgedaan met \"een foute invoer op internet\". Nog geen kop koffie werd ons aangeboden. In feite dus bijna 225 km voor niets gereden. Hartelijk dank Garage Jelsma om mij met een lokkertje naar Rozendaal te laten komen. Hoop dat u veel mag verkopen maar dat zal niet aan mij zijn.
10-04-2012Ik ben al geruike tijd klant bij dit garagebedrijf. Het is een klein bedrijf (van vader op zoon) waar men werkelijk oog heeft voor de klant. Natuurlijk gaat er wel eens iets mis. Maar mijn ervaring is dat men altijd het uitserste doet, om alles naar wens op te lossen. Zonder aarzelen beveel ik dit bedrijf bij mijn vrienden en kennissen aan. Ik heb ervaring met andere garages uit de buurt. Men kan een voorbeeld nemen aan Garage Jelsma.
12-12-2011Bezoek aan de Posbank in Rheden,na terugkomst bij onze auto bleek dat er was ingebroken. Ruit stuk, een puinhoop ,radio uit het daschboard getrokken. Gebeld en dezelfde dag is onze Chevrolet nog gerepareerd incl een nieuwe radio. Wij konden weer rijden.
11-11-2011Voor de altijd goede nette service, leenauto en lekkere koffie.
14-04-2011