- Totaal aantal beoordelingen 955 Geef uw mening
- Totaal score 9,0
- Aangeraden door klanten afgelopen 12 maanden 100% afgelopen 12 maanden
Correct, deskundig, service- en klantgericht. Follow-up is ook uitstekend!
01-09-2025Prima garage. Altijd bereidt om te helpen. Vriendelijke mensen.
01-09-2025Prima werk geleverd, vlotte service
28-08-2025Proefrit kunnen maken, op ons verzoek stond de auto 2 weken later glanzend klaar om mee te nemen. (Lynk en Co) Flexibel in het maken van afspraken, netjes en uitstekend verzorgd.
25-08-2025Geen klachten.
20-08-2025Deskundige, snelle en prettige hulp gekregen na een lekke band te hebben gereden.
14-08-2025Altijd behulpzaam, snel geholpen en vakkundig
13-08-2025Geen opmerkingen
13-08-2025Leuk en netjes geholpen goed service. Geen poppenkast dus een aanrader
12-08-2025Zie hierboven
05-08-2025Na de aanschaf van mijn auto, deze in onderhoud gegeven bij Garage Jelsma. Zeer goede ervaring mee, en zondermeer een aanrader.
04-08-2025Eerlijke en duidelijke afspraken en fijne uitleg
01-08-2025Al meer dan 10 jaar een tevreden klant.
30-07-2025Een fijne ervaring
29-07-2025Komen afspraken na
28-07-2025Service is goed en auto beschreven zoals op foto
16-07-2025Goede service
16-07-2025Het is een oude auto maar toch is die welkom en zijn eerlijk in de koste
16-07-2025Ik vond het een fijne en prettige interactie, waarbij er veel vertrouwen instaat naar de verkopers, maar ook naar het bedrijf zelf! Je wordt vriendelijk ontvangen en op een goede, professionele en vriendelijke wijze geholpen.
06-07-2025Elke keer als ik bij Jelsma binnenkom wordt je snel en oprecht eerlijk geholpen. Vakmensen en persoonlijke aandacht!
06-07-2025Mijn auto is recent binnengebracht bij Vakgarage Jasma vanwege storingen tijdens het rijden. Na diagnose bleek er sprake te zijn van een luchtlek, vermoedelijk bij een slang of ventiel. Er zijn vervolgens diverse werkzaamheden uitgevoerd. De auto is snel en correct geholpen en ik kreeg een vervangende auto mee tijdens de reparatie, wat zeer gewaardeerd werd. Al met al een nette en professionele afhandeling. Binnenkort plan ik een vervolgafspraak voor een reguliere onderhoudsbeurt.
04-07-2025Alle vertrouwen sinds vele jaren
28-06-2025Fijn mensen die er werken ,
25-06-2025Vorige is mijn Kia voor onderhoud geweest. Mijn ervaring is dat ze breed onderhoud doen.
23-06-2025