- Totaal aantal beoordelingen 955 Geef uw mening
- Totaal score 9,0
- Aangeraden door klanten afgelopen 12 maanden 100% afgelopen 12 maanden
Nette garage met eerlijke prijzen prima geholpen
22-06-2025Ondanks de drukte, werd toch de tijd voor ons genomen. Ze zijn vriendelijk, enthousiast en deskundig met duidelijke uitleg, goeie service en prijs.
19-06-2025Mijn eerste indruk is goed , heel goed. Maar ik ken deze garage al tijdje
14-06-2025Prettige ervaring. Patrick neem te tijd en snapt waar je voor komt. Biedt realistisch en regelt de zaken snel en goed.
07-06-2025Goed voorgelicht en goed geholpen
07-06-2025Goede service, persoonlijke benadering zonder 'verkoop-praat'
04-06-2025Zoals de titel zegt prima! Duidelijke uitleg over mogelijkheden en additionele service mogelijkheden. Enige punt bij oplevering van de auto was er (te) weinig tijd voor uitleg/instructie omdat er maar 1 verkoper was en er veel klanten binnen waren.
14-04-2025Vriendelijke en beleefde ontvangst altijd met koffie of thee en goede zakelijke afhandeling!
04-04-2025Duidelijke afspraken en communicatie. Voor het bedrijf een kundige en prettige dienstverlening.
02-04-2025Ze kennen jou en je auto en denken met mee ! Zeer dienstverlenend.
28-03-2025Keurig geholpen
27-03-2025C
18-03-2025Afspraak = afspraak, topservice, een schone en gewassen auto weer opgehaald!
09-03-2025Vorig jaar een auto gekocht, auto keurig afgeleverd. Auto bevalt prima. Nu na een jaar onderhoudsbeurt laten uitvoeren, ook dit na tevredenheid verlopen. Er stond keurig zoals afgesproken een vervangende auto gereed. (Wel met te weinig benzine om heen en weer te rijden) Had een paar kleine klachten welke naar tevredenheid zijn opgelost. Ondanks afstand, Rozendaal - Apeldoorn zal ik ook een volgende onderhoudsbeurt/kering bij Jelsma laten uitvoeren. Minpuntje: soms lastig telefonisch te bereiken, maar je wordt later wel terug gebeld.
06-03-2025Alles word netjes geregeld
06-03-2025Beurt conform afspraak uitgevoerd. Nette orijs.
05-03-2025De auto wordt netjes afgeleverd.
20-02-2025Goed geholpen, realistisch en geen poespas. Keurige afleveringen van de auto met uitleg en hulp.
01-01-2025Geen poespas gelijk een eerlijke inruil gekregen en prima verder geholpen met de aanschaf van onze occasion.
28-12-2024Blij met onze BMW
27-12-2024Tot nu toe prima dienstverlening. Houden zich aan de afspraak, zijn ze redelijk bereikbaar en de auto doet het vrij goed. Het is wel duur, maar ik heb geen prijzen vergeleken.
10-12-2024Service is altijd goed en snel. Klantvriendelijkheid staat daar hoog in de vaandel.
13-11-2024Heel fijn ontvangen goed geholpen
12-11-2024