• Totaal aantal beoordelingen 955 Geef uw mening
  • Totaal score 9,0
  • Aangeraden door klanten afgelopen 12 maanden 100% afgelopen 12 maanden
10

Geweldig geholpen

  • Gemiddeld 10
  • Service 10
  • Deskundigheid 10
  • Prijs/kwaliteit 0

Nette garage met eerlijke prijzen prima geholpen

22-06-2025
Roland, Bemmel
10

Klantvriendelijke en deskundige garage

  • Gemiddeld 10
  • Service 10
  • Deskundigheid 10
  • Prijs/kwaliteit 0

Ondanks de drukte, werd toch de tijd voor ons genomen. Ze zijn vriendelijk, enthousiast en deskundig met duidelijke uitleg, goeie service en prijs.

19-06-2025
S, Westervoort
9,0

Ik heb hier gevonden wat ik zoeken

  • Gemiddeld 9
  • Service 8
  • Deskundigheid 9
  • Prijs/kwaliteit 0

Mijn eerste indruk is goed , heel goed. Maar ik ken deze garage al tijdje

14-06-2025
Mali, ARNHEM
10

Uitstekend geholpen, snel tot zaken gekomen

  • Gemiddeld 10
  • Service 9
  • Deskundigheid 9
  • Prijs/kwaliteit 0

Prettige ervaring. Patrick neem te tijd en snapt waar je voor komt. Biedt realistisch en regelt de zaken snel en goed.

07-06-2025
Bram, Apeldoorn
10

Perfect gehopen

  • Gemiddeld 10
  • Service 8
  • Deskundigheid 9
  • Prijs/kwaliteit 0

Goed voorgelicht en goed geholpen

07-06-2025
Bert, Terborg
9,0

Erg tevreden

  • Gemiddeld 9
  • Service 10
  • Deskundigheid 10
  • Prijs/kwaliteit 0

Goede service, persoonlijke benadering zonder 'verkoop-praat'

04-06-2025
Paulien, Arnhem
8,0

Prima ontvangen en prettige behandeling

  • Gemiddeld 8
  • Service 8
  • Deskundigheid 8
  • Prijs/kwaliteit 0

Zoals de titel zegt prima! Duidelijke uitleg over mogelijkheden en additionele service mogelijkheden. Enige punt bij oplevering van de auto was er (te) weinig tijd voor uitleg/instructie omdat er maar 1 verkoper was en er veel klanten binnen waren.

14-04-2025
Camille van der Helm, Didam
8,0

Heel goede vakgarage!

  • Gemiddeld 8
  • Service 8
  • Deskundigheid 7
  • Prijs/kwaliteit 0

Vriendelijke en beleefde ontvangst altijd met koffie of thee en goede zakelijke afhandeling!

04-04-2025
Jules, Velp
10

Betrouwbare garage met prettige service

  • Gemiddeld 10
  • Service 10
  • Deskundigheid 10
  • Prijs/kwaliteit 0

Duidelijke afspraken en communicatie. Voor het bedrijf een kundige en prettige dienstverlening.

02-04-2025
H. Lenting, Arnhem
10

Perfect

  • Gemiddeld 10
  • Service 10
  • Deskundigheid 10
  • Prijs/kwaliteit 0

Ze kennen jou en je auto en denken met mee ! Zeer dienstverlenend.

28-03-2025
Judith, Oosterbeek
9,0

Keurig geholpen

  • Gemiddeld 9
  • Service 10
  • Deskundigheid 10
  • Prijs/kwaliteit 0

Keurig geholpen

27-03-2025
Martin, Rozendaal
10

X

  • Gemiddeld 10
  • Service 10
  • Deskundigheid 10
  • Prijs/kwaliteit 0

C

18-03-2025
Niek, Arnhem
9,0

Afspraak = afspraak, topservice, een schone en gewassen auto weer opgehaald!

  • Gemiddeld 9
  • Service 10
  • Deskundigheid 8
  • Prijs/kwaliteit 0

Afspraak = afspraak, topservice, een schone en gewassen auto weer opgehaald!

09-03-2025
Marieke, Rozendaal
9,0

Prima garage met vriendelijk personeel dat hart heeft voor de zaak

  • Gemiddeld 9
  • Service 10
  • Deskundigheid 10
  • Prijs/kwaliteit 0

Vorig jaar een auto gekocht, auto keurig afgeleverd. Auto bevalt prima. Nu na een jaar onderhoudsbeurt laten uitvoeren, ook dit na tevredenheid verlopen. Er stond keurig zoals afgesproken een vervangende auto gereed. (Wel met te weinig benzine om heen en weer te rijden) Had een paar kleine klachten welke naar tevredenheid zijn opgelost. Ondanks afstand, Rozendaal - Apeldoorn zal ik ook een volgende onderhoudsbeurt/kering bij Jelsma laten uitvoeren. Minpuntje: soms lastig telefonisch te bereiken, maar je wordt later wel terug gebeld.

06-03-2025
Wim, Apeldoorn
10

Goede service

  • Gemiddeld 10
  • Service 10
  • Deskundigheid 10
  • Prijs/kwaliteit 0

Alles word netjes geregeld

06-03-2025
Don, Zevenaar
10

Prima, geheel volgens afspraak

  • Gemiddeld 10
  • Service 10
  • Deskundigheid 10
  • Prijs/kwaliteit 0

Beurt conform afspraak uitgevoerd. Nette orijs.

05-03-2025
Sjoerd, Velp
10

Goede service bij aankoop auto

  • Gemiddeld 10
  • Service 10
  • Deskundigheid 10
  • Prijs/kwaliteit 0

De auto wordt netjes afgeleverd.

20-02-2025
Bram De Waal, Dieren
9,0

Vriendelijk, goede service, zeer tevreden.

  • Gemiddeld 9
  • Service 10
  • Deskundigheid 8
  • Prijs/kwaliteit 0

Goed geholpen, realistisch en geen poespas. Keurige afleveringen van de auto met uitleg en hulp.

01-01-2025
Tamara, Arnhem
9,0

Goed en vlot geholpen prima inruil gekregen en de voor mij nieuwe occasion is netjes afgeleverd.

  • Gemiddeld 9
  • Service 10
  • Deskundigheid 10
  • Prijs/kwaliteit 0

Geen poespas gelijk een eerlijke inruil gekregen en prima verder geholpen met de aanschaf van onze occasion.

28-12-2024
Geert, Zwolle
10

Snelle vriendelijke hulp en goede prijs voor occasion

  • Gemiddeld 10
  • Service 0
  • Deskundigheid 10
  • Prijs/kwaliteit 0

Blij met onze BMW

27-12-2024
Oda, Arnhem
7,0

Betrouwbare dienstverlening

  • Gemiddeld 7
  • Service 8
  • Deskundigheid 7
  • Prijs/kwaliteit 0

Tot nu toe prima dienstverlening. Houden zich aan de afspraak, zijn ze redelijk bereikbaar en de auto doet het vrij goed. Het is wel duur, maar ik heb geen prijzen vergeleken.

10-12-2024
Jan, Velp
10

  • Gemiddeld 10
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

18-11-2024
Sonia Maria Borges, Velp
8,0

Snelle en goede service

  • Gemiddeld 8
  • Service 9
  • Deskundigheid 10
  • Prijs/kwaliteit 0

Service is altijd goed en snel. Klantvriendelijkheid staat daar hoog in de vaandel.

13-11-2024
Andrea, Rheden
10

Super

  • Gemiddeld 10
  • Service 10
  • Deskundigheid 10
  • Prijs/kwaliteit 0

Heel fijn ontvangen goed geholpen

12-11-2024
Kitty, Arnhem