- Totaal aantal beoordelingen 955 Geef uw mening
- Totaal score 9,0
- Aangeraden door klanten afgelopen 12 maanden 100% afgelopen 12 maanden
Al jaren vaste klant, in volle tevredenheid!
11-05-20262 weken geleden komen kijken naar een auto bij garage Jeslma, werd erg vriendelijk te woord gestaan door Pim, proefrit gemaakt en vervolgens de auto gekocht! Vandaag de auto bij Patrick opgehaald, alles super geregeld!! Thanks heren voor de goede service.
04-05-2026Ze denken mee. Bellen altijd op bij apk vooroverleg,mits dit nodig is,Als er iets nodig is wbt reparatie. Gratis leenauto, echt service.
19-03-2026Ik heb een zeer positieve ervaring bij aankoop van een andere auto en inruil van mijn auto.
08-03-2026Top service ervaren! Ontzettend blij met mijn nieuwe occasion!
07-02-2026Professioneel, klantgericht, klantvriendelijk en flexibel bij het oplossen van individuele problemen
05-02-2026Goede en vlotte service.
04-02-2026Altijd tijd voor je als je auto stuk is, en leenauto klaar staan. als je brief van je apk binnen krijgt zo snel mogelijk een afspraak maken ze hebben het wel druk voor zulke dingen.
01-12-2025Geen probllemen.
20-11-2025Wij hebben een mooie auto kunnen kopen bij Jelsma, er werd meegedacht in elke vorm en we zijn enorm vriendelijk geholpen, daarnaast ook goede service en garantie bij de aanschaf, we zijn er helemaal happy mee!
19-11-2025Gewoon goed. Kwaliteit van de onderhoudsbeurten is altijd goed. Vorig jaar hier een mooie Passat voor een mooie prijs kunnen kopen. Fijne garage met verleidelijk mooie occasions.
17-11-2025Snelle service en eerlijke prijs, top garage!
12-11-2025Super vriendelijk en echt een aanrader Vakmensen zijn het
05-11-2025Betrouwbaar, klantvriendelijk, meedenkend, houden zich aan afspraken en communiceren goed.
04-11-2025Bij reparatie of andere auto wordt er goed met de klant mee gedacht
30-10-2025Wij zijn goed geholpen, geadviseerd en begeleid bij het kopen van onze auto. Ze denken goed mee! Ook het afhandelen, leenauto mee etc helemaal top! Precies zoals een autobedrijf moet zijn!
30-10-2025Een voorband klapte, na telefonisch overleg werd een wielwissel op locatie geleverd en kon ook de band gewisseld
24-10-2025Snel geholpen
17-10-2025Ondanks de drukte door het team van Jelsma weer snel op pad met onze nieuwe aanwinst. Topbedrijf!!
16-10-2025Deskundig en betrouwbaar
19-09-2025In alle opzichten zeer vakkundig, betrouwbaar en klantvriendelijk
07-09-2025Ik ben zowel door Jelle als Maarten goed geholpen, vriendelijk, snel en professioneel, geheel tevreden
05-09-2025Alles was van te voren duidelijk en dit werd ook goed gecommuniceerd bij de afspraak.
04-09-2025Ook al spreek ik geen Nederlands, ik ben altijd zeer attent, vlot en duidelijk in de diensten die ik verleen en in de vragen die ik stel.
03-09-2025